- м.Тернопіль, вул.
Г.Коллонтая, буд.2,
приміщення «А» ( вхід зі сторони
вул.Князя Острозького). - 067-558-75-37 - Директор
067-558-75-38 - бухгалтерія
+38(0352)400-204 бухгалтерія юр.осіб - admin@gazpostach.te.ua
Розгляд спорів між споживачем і постачальником
Всі спори і розбіжності, які можуть виникнути щодо тлумачення і застосування Договору постачання природного газу або в зв’язку з ним, або інші суперечки, які можуть виникнути при взаємодії між Постачальником і Споживачем будуть вирішуватися шляхом переговорів і консультацій. У випадку неможливості досягнення згоди Сторін в процесі переговорів і консультацій, Сторони мають право звернутися із заявою про вирішення спору в Регулятора або його територіального підрозділу і / або передати спір до господарських судів України. Врегулювання суперечок Регулятором або його територіальним підрозділом здійснюється відповідно до затвердженого Регулятором порядку. Звернення до регулятора або його територіального підрозділу не позбавляє Сторони права на вирішення спору в судовому порядку.
Функції та повноваження Регулятора
Регулятор забезпечує захист прав та законних інтересів споживачів товарів (послуг), які виробляються (надаються) суб’єктами господарювання, що провадять діяльність у сферах енергетики та комунальних послуг, розгляд звернень таких споживачів та врегулювання спорів, надання роз’яснень з питань застосування нормативно-правових актів Регулятора;
Розгляд скарг та врегулювання спорів
1. Регулятор розглядає скарги споживачів щодо порушення їхніх прав та інтересів суб’єктами господарювання, що провадять діяльність у сферах енергетики та комунальних
послуг, а також вирішує спори, що виникають між суб’єктами господарювання, що провадять діяльність у сферах енергетики та комунальних послуг, з питань:
1) доступу/приєднання до електричних, теплових та газових мереж, нафто- та продуктопроводів, мереж централізованого водопостачання і водовідведення;
2) дотримання суб’єктами господарювання ліцензійних умов;
3) якості товарів і послуг, що надаються споживачам у сферах енергетики та комунальних послуг;
4) інших питань, розгляд яких віднесено законом до компетенції Регулятора.
2. Регулятор розглядає скарги споживачів відповідно до Закону України «Про звернення громадян». Вирішення спорів, що виникають між суб’єктами господарювання, що провадять діяльність у сферах енергетики та комунальних послуг, здійснюється у порядку, затвердженому Регулятором.
3. Під час розгляду скарг, вирішення спорів Регулятор має право вимагати від суб’єктів господарювання, що провадять діяльність у сферах енергетики та комунальних послуг, копії документів, пояснення та іншу інформацію, необхідні для встановлення фактичних обставин справи та врегулювання спорів.
4. До прийняття рішення по суті спірного питання Регулятор може проводити попередні слухання із залученням заінтересованих осіб та, за потреби, проводити позапланові перевірки.
Порядок проведення попередніх слухань визначається Регулятором.
5. За результатами розгляду скарги, вирішення спорів Регулятор приймає рішення про:
1) припинення порушення суб’єктом господарювання, що провадить діяльність у сфері енергетики та комунальних послуг, законодавства у відповідній сфері;
2) припинення порушення суб’єктом господарювання, що провадить діяльність у сферах енергетики та комунальних послуг, ліцензійних умов;
3) накладення штрафу на суб’єкта господарювання, що провадить діяльність у сферах енергетики та комунальних послуг, у встановленому порядку;
4) припинення розгляду звернення заявника.
Рішення Регулятора надається суб’єкту господарювання, що провадить діяльність у сферах енергетики та комунальних послуг, шляхом надсилання або вручення під розписку. Рішення, прийняте Регулятором у ході досудового розгляду спору, є обов’язковим до виконання учасниками спору і може бути оскаржене в суді.
З приводу процедури вирішення спорів постачальником просимо звертатись до ДП «Газпостач» ТОВ «Тернопільміськгаз»
46008, Україна, м. Тернопіль, вул. Коллонтая Г., буд.2, приміщення А
Тeл.: +380 67 558 75 37, +380 67 558 75 40
e-mail: admin@gazpostach.te.ua
Особи, відповідальні за врегулювання спорів:
Полотнянко Людмила Арсенівна 067-558-75-40
Фрайнд Оксана Богданівна 067-558-75-37
Графік роботи: Понеділок — четвер з 8:00 до 17:00, п’ятниця, з 8:00 до 16:00
Обідня перерва- 12:00-12:48
Особистий кабінет
для розрахунків
фізичних осіб EPS
- Інформація для побутового споживача щодо споживання природного газу
- Розгляд спорів між споживачем і постачальником
- Якість природного газу
- Про субсидії
- Права та обов'язки постачальника природного газу
- Що таке пільга по оплаті за газ?
- Права та обов'язки побутового споживача природного газу
- Загальні умови постачання
- Мінімальні стандарти та вимоги до якості обслуговування споживачів та постачання природного газу
- Як заплатити за газ
- Фінансова звітність
- Інформаційна картка по проекту
- Наші партнери