- м.Тернопіль, вул.
Г.Коллонтая, буд.2,
приміщення «А» ( вхід зі сторони
вул.Князя Острозького). - 067-558-75-37 - Директор
067-558-75-38 - бухгалтерія
+38(0352)400-204 бухгалтерія юр.осіб - admin@gazpostach.te.ua
Стандарти обслуговування
МІНІМАЛЬНІ СТАНДАРТИ ТА ВИМОГИ
до якості обслуговування споживачів та постачання природного газу
Відповідно до Постанови НКРЕКП №1156 від 21.09.2017 року компанії-постачальники природного газу повинні дотримуватись мінімальних стандартів та вимог до якості обслуговування клієнтів та постачання природного газу.
Мінімальні стандарти та вимоги до якості обслуговування споживачів та постачання природного газу затверджено Національною комісією, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг відповідно до Законів України «Про Національну комісію, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг» та «Про ринок природного газу».
До мінімальних стандартів та вимог до якості обслуговування споживачів при наданні постачальником послуг постачання природного газу належать:
1) надання договору постачання природного газу, підписаного постачальником, на вимогу побутового споживача – у строк не більше 10 робочих днів з дати отримання письмового звернення побутового споживача;
2) надання повідомлення про намір змінити умови договору постачання природного газу для непобутових споживачів – у строк до 30 днів до запланованого набрання чинності такими змінами (крім ціни на природний газ, якщо вона встановлюється для постачальника відповідними державними органами);
3) надання повідомлення (з позначкою про вручення) про необхідність припинення/обмеження газоспоживання:
- для непобутових споживачів – у строк не менше ніж за три доби (для підприємств металургійної та хімічної промисловості – не менше ніж за 5 діб) до дати такого припинення/обмеження;
- для побутових споживачів – у строк не менше ніж за три дні до дати припинення газопостачання;
4) усунення порушення або надання обґрунтованої відмови побутовому споживачу у випадку отримання постачальником претензії від побутового споживача про порушення постачальником умов Правил постачання природного газу та договору постачання природного газу – у строк не більше 5 робочих днів;
5) розгляд акта-претензії споживача про відшкодування збитків – у строк не більше 20 робочих днів з моменту отримання поштового відправлення з позначкою про вручення;
6) розгляд письмового звернення споживача – у строк до одного місяця з дня надходження звернення.
У разі недотримання мінімальних стандартів та вимог до якості обслуговування споживачів при наданні послуг постачання природного газу постачальник сплачує споживачу компенсацію у розмірах, наведених у Додатку.
Компенсація за недотримання мінімальних стандартів та вимог до якості обслуговування споживачів при наданні послуг постачання природного газу не надається у таких випадках:
- виникнення форс-мажорних обставин, що підтверджується відповідною довідкою Торгово-промислової палати;
- дії споживача, що призвели до затримки у наданні послуг або аварійної перерви в газопостачанні;
- дії третіх осіб, що призвели до аварійної перерви в газопостачанні.
Розмір компенсації за недотримання постачальником мінімальних стандартів та вимог до якості обслуговування споживачів і постачання ПГ
Заява про надання компенсації за недотримання мінімальних стандартів та вимог до якості обслуговування споживачів і постачання ПГ
Телефон “Гарячої лінії”: 0352 51-95-95